AntiStress

Sveika nugara

Kas yra relaksacija*?

Kokį atsipalaidavimą pasirinkti?

Kaip taisyklingai atsipalaiduoti?

Amber Mat - VIP gintarinis aplikatorius

Sveikatos programos (D.U.K)

Terapinė Joga

Projektas "Sveika ateitis"




Kokį atsipalaidavimą pasirinkti?

Mūsų siūlomas relaksacijas sudaro:

RELAKSACIJA"Antistress" ir "žvilgsnis į save";

RELAKSACIJA"Vaizdų relaksacija" ir "3D relaxatio"


Relaksacijos technikos"Autogeninis atsipalaidavimas";

"Antistresss" ir "Žvilgsnis į save" - tai psicho-relaksacinės technikos, naudojant kineziterapijos ir psichoterapijos metodus, skirtos sąmoningai atpalaiduoti kūną ir protą nuo kasdienių stresų ir įtampų, mentaliai perdaryti, "perkrauti" savo vidines programas, susijusias su kūnu ir protu. Tai lyg naujo, norimo savęs kūrimas.

Ar manote, kad protas visada sugeba atskirti realų faktą nuo menamo? Atsipalaiduokite ir nurimkite. Kai jausitės ramūs, įsivaizduokite, kad rankoje laikote citriną. Jausite jos vaškinį ruplėtą paviršių, svorį. Dabar įsivaizduokite, kad paimate aštrų peilį ir perpjaunate citriną pusiau. Pasklinda rūgštus kvapas. Paskui vieną iš puselių paimate ir jos atsikandate. Ar jaučiate rūgštumą? Ar jaučiate, kaip burna prisipildo seilių, jūs susiraukiate - juk burnoje taip rūgštu. Žodžiu jūsų protas buvo įsitikinęs, jog valgote tikrą citriną, todėl suaktyvino fiziologinius mechanizmus, kad sureaguotų į rūgštų skonį.

Faktas, kad protas negali tiksliai atskirti tikrovės nuo vizijos, duoda mums galimybę ugdytis pageidaujamas savybes. Kai įsivaizduojame, kad esame sumanūs, veiklūs, pasitikime savimi, protas priima šias savybes kaip mūsų dalį ir atitinkamai nukreipia mūsų veiksmus. Kai sugebame generuoti norimas mintis, drauge galime formuoti norimus gyvenimo potyrius.

Įsivaizduokite, kad protas yra lyg laivas, išsiruošęs į svetimą kraštą. Kad saugiai pasiektų tikslą, jam reikia patyrusio kapitono, kuris kartu su gabia komanda žino, kaip pasiekti trokštamą uostą. O dabar atvirkščiai - tarkime, laivas išplaukia be kapitono, be žemėlapių ir kompaso. Jis bus nevaldomas, visiškai priklausys nuo vėjo, bangų ir srovės malonės. Abejotina, ar jis pasieks tikslą. Jei nebūsite įvaldę proto, per gyvenimą dreifuosite kaip nevaldomas laivas. Jūsų protas - laivas, o jūs kapitonas. Jūsų galimybės neribotos. Galite patekti visur, kur nuspręsite. Galite siekti pačių didžiausių tikslų, jei tik esate įvaldę savo gyvenimo laivą.

Norint pradėti tobulinti kūną, reikia sąmoningai nusiteikti ir gerai paruošti protą lyg "laivą", kad įtampos ir stresai apleistų kūną, o ne plėšytų ir traumuotų jį.
Užsiėmimų
"Antistress" ir "Žvilgsnis į save" trukmė 15-60 min. Po užsiėmimo vyksta trumpas aptarimas arba integracija.

"Vaizdų relaksacija" - sąmoningo poilsio forma, kai peržiūrima gamtos vaizdai pvz.; gėlės, miško vaizdai, jūros ir dangaus debesys arba spalvinės abstrakcijos gyvybinančios ir atpalaiduojančios regėjimo jutimą. Tai trumpi filmukai iki 10 minučių arba vidutinio ilgumo filmai iki 30 minučių trukmės.

"Autogeninis atsipalaidavimas" dar kitaip rytuose vadinama "Joga Nidra" ar "Sapnų Joga". Tai labai sena atsipalaidavimo technika. Ji atgaivinta ir suprantamai pritaikyta svami Satyananda Sarasvati, šventojo Sivananda mokinio, pasiekusio prašviesėjimą ir įkūrusio Biharo Jogos mokyklą.
Ši praktika - tai sąmoningas vidinis veiksmas viduje, kada kūnas yra pasyvioje padėtyje ilgą laiko tarpą. Gulima negyvėlio padėtyje ir dirbama su sąmone, būsenoje tarp būdravimo ir gilaus miego. Pasiekiama pilna vidinių įtampų ir stresų ištrynimo savijauta, tai daroma sąmoningai veikiant viduje: atpalaiduojant kūną, protą ir siekiant dvasinio pakylėjimo būsenos.
Esamo sunkmečio metu - tai vienas iš tinkamų būdų likti sąmoningu, kontroliuoti emocijas ir gyvenimą laikyti savo rankose. Tai  "vaistas" mūsų kūnui nuo persitempimo, nuovargio, pervargimo bei protui nuo įtampų, stresų ir neigiamų emocijų.
Užsiėmimo „Autogeninis atsipalaidavimas" trukmė 30-45 min. Rekomenduojame naudoti vilnos gaminius užsiklojimui. Tai padeda daug patogiau ir šilčiau jaustis bei labai gerai iškrauna neigiamą aplinkos poveikį, susikaupusį mūsų subtiliuose kūnuose: eteriniame, astraliniame ir mentaliniame. Po užsiėmimo vyksta trumpas aptarimas arba integracija.
Šie užsiėmimai tinka Jums, jeigu jūs: daug dirbate aktyvų protinį darbą ir dažnai susiduriate su konfliktinėmis situacijomis ir stresu. Užsiėmimai rekomenduojami kaip daugelio ligų profilaktika ir prevencija, nes dauguma negalavimų yra psichosomatinio pobūdžio. Taigi, jeigu norite gerai ir giliai pailsėti po darbų ir kasdienės rutinos, šie užsiėmimai labai tiks jūsų fizinei ir mentalinei sveikatai. Nėra lankytojo amžiaus limito, tinka visiems.

Visos technikos yra nukreiptos į sveiką ir gilų psichoemocinį atsipalaidavimą, poilsį ir ramybę. Nesunkiai atliekamos ir suprantamos daugumai žmonių.

* Trumpąjį variantą "autogeninio atsipalaidavimo" technika galite rasti DVD diske "Sveikatos rytas".

Artimiausiu metu (2016m.) aplikacijos forma iTunes ir Google play.



Tavo sveikata - tavo rankose!






Kontaktinė informacija:

UAB "Health programs"

Įmonės kodas: 302661416

Reg. adresas: Adutiškio 3-3, Vilnius, Lithuania

vedamų užsiėmimų adresas:

Banko sąskaita: LT817300010128561428 Swedbank

Swift codas: HABALT22

Mob. nr: 

 +370 671 5 64 54 (skambinti arba jei neatsakoma, SMS šiuo numeriu)

Skype: healthprograms.eu

Facebook: sveikatosprogramos

El.paštas: info@sveikatosprogramos.lt

sveikatosprogramos@gmail.com

Visos teisės saugomos  © 2010 Sveikatos programos


RegistracijaNaujienosKontaktai
ltenru